Thursday 26 February 2009

Garden!

India is alweer een aantal maanden geleden... Het lijkt alweer zo ver terug, maar als ik foto's kijk, muziek luister of met reisgenoten erover praat, komt het gevoel van daar zijn weer helemaal terug. En steekt de heimwee nogsteeds stiekem de kop op! Gelukkig wel wat minder dan de eerste twee maanden.

Terug ga ik zeker! Op wat voor termijn valt nog te bezien, maar ik heb nog zoveel plaatsen die ik in India wil bezoeken. Daar kan ik nog heel wat weken mee vullen. We zullen het zien.

Ik vind het een beetje onzin om een nieuwe blog aan te maken dus ik ga hier voorlopig lekker verder bloggen over allerlei andere dingen :) Waaronder m'n moestuin! yeah!

De tuinkriebels hebben toegeslagen, de eerste zaailingen staan al op de vensterbank en in mijn hoofd is bijna geen plaats meer voor andere dingen dan zaden, zaaien en plaatjes van hoe mooi mijn tuin er wel niet uit gaat zien dit jaar :) Vorig jaar was het een grote onkruid ellende na m'n lange reis. Zo lang in de steek gelaten worden vind geen enkele tuin leuk. Dus dit jaar wordt het beter. Ik heb nog geen concrete vakantie plannen en het word in elk geval niet meer dan 'n maand. Gewoon lekker onkruid wieden, boontjes, sla, aardappels, pompoenen, wortels, venkel, spinazie en nog veel meer oogsten en natuurlijk lekker in de zon aan het werk. Nu alleen nog hopen op een goede zomer!

No comments: